Tema ovogodišnjeg natjecanja bila je „Tragovi vremena“, a pristiglo je ukupno 89 radova. Županijska povjerenstva za izložbu su odabrala 52 rada, od čega 38 radova učenika osnovnih i 14 radova učenika srednjih škola.
Dobrodošlicu učenicima i njihovim mentorima poželio je ravnatelj Srednje strukovne škole Varaždin Stjepan Ostroški.
– Ove godine natjecanje nas je potaknulo na promišljanje o „Tragovima vremena“, a učenici osnovnih i srednjih škola pokazali su kako umjetnosti može biti snažan odraz društvenih izazova, vrijednosti i ideja. Neka vam ova izložba bude inspiracija za daljnji umjetnički razvoj, a svima koji nastavljaju natjecanje na državnoj razini želim puno uspjeha – poželio je ravnatelj Ostroški.
Ponosni smo na svakog od 89 učenika naših osnovnih i srednjih školi koji su sudjelovali u ovom posebnom i kreativnom natjecanju, istaknula je zamjenica župana Silvija Zagorec.
– Tema natjecanja doista nije bila laka. Radovi naših učenika pokazuju da zrelo razmišljaju o problemima i izazovima našeg društva, koje je svatko od njih prikazao na jedinstven način i poslao snažnu poruku. Zaslužuju sve pohvale za svoju kreativnost. Čestitam svima koji su sudjelovali u ovom natjecanju, učenicima, mentorima i roditeljima, a zahvaljujem i članovima prosudbenih povjerenstava. Posebne čestitke upućujem autorima po tri prvonagrađena rada u kategoriji osnovnih i srednjih škola, te im želim da uspješno predstavljaju sebe, kao i Varaždinsku županiju na državnom natjecanju. Želim vam puno uspjeha, budite svoji, budite kreativni i nastavite se baviti likovnom umjetnošću – rekla je zamjenica župana Silvija Zagorec, koja je na uspješnoj organizaciji Izložbe čestitala Srednjoj strukovnoj školi Varaždin, koja je i sjedište Centra izvrsnosti za likovnu umjetnost.
I dok je glavna tema ovogodišnjeg LIK-a bila „Tragovima vremena“, podtema za učenike osnovnih škola bila je „Ono što mi je važno“, a trebali su razmisliti o problemima s kojima se susreće današnje društvo, izabrati jedan od problema te jednu od ponuđenih likovnih tehnika, kolaž, tempere ili digitalne aplikacije. Podtema za učenike srednjih škola bila je „Virtualna kapsula“, a trebali su izraditi digitalni kolaž koji odražava stanje današnjeg društva, i to od elemenata ili motiva minimalno dvaju poznatih umjetničkih djela te u radu dodati vlastite intervencije.