Manifestacija je potvrdila status nezaobilazne blagdanske destinacije u Hrvatskoj, privukavši rekordnih 200 tisuća posjetitelja i ispisavši nove rekorde u turističkim i gospodarskim rezultatima.
U vrijeme Adventa u Varaždinu od 29. studenog do 6. siječnja, prema podacima iz sustava eVisitor, ostvareno je značajnih 29% više dolazaka i 22% više noćenja nego u istom razdoblju prošle godine. Među gostima su prednjačili posjetitelji iz Slovenije, Austrije, Njemačke i Italije.
Turističke brojke prate i podaci Porezne uprave Varaždin koji pokazuju da je u razdoblju adventa na području grada generiran ukupni promet u ugostiteljstvu i trgovini u iznosu od 57,5 milijuna eura što je u usporedbi s adventom 2023. povećanje od 13 %, dok je broj izdanih računa porastao za 5%.
Čarobni grad Djeda Mraza bio je apsolutni hit, privukavši čak 50 tisuća posjetitelja. Polovica njih prošla je kroz njegovu glavnu atrakciju, čarobni lift, pružajući nezaboravno iskustvo brojnim mališanima i njihovim obiteljima. Djed i Baka Mraz podijelili su čak 233 kilograma bombona, šireći radost i osmijehe, dok je o glavnim junacima, ali i svim posjetiteljima Čarobnog grada brinulo 28 vilenjaka.
Drugo najveće klizalište na otvorenom u Hrvatskoj ove je godine privuklo čak 30 tisuća klizača te je po prvi put bilo opremljeno specijaliziranim pomagalima za klizanje koja su omogućila 300-tinjak osoba s invaliditetom i njihovim pratnjama da besplatno dožive nezaboravno iskustvo klizanja, čime je Varaždin postao prvi grad u Hrvatskoj koji je realizirao ovako inkluzivan i društveno odgovoran projekt.