U vožnji po magli ključno je prilagoditi brzinu smanjenoj vidljivosti, a policija apelira da se ne vozi drastično sporije od maksimalno dopuštene brzine. Vozači se moraju kretati unutar granice dopuštene brzine, a ne presporo.
– U uvjetima magle na cesti, vozač mora prilagoditi brzinu vožnju. Ali to ne znači da ako je negdje ograničenje 60 kilometara na sat, da vozač mora voziti 30. Ako netko iz opravdanih razloga vozi bitno sporije od prometnog toka, a iza njega se stvori kolona, tada se sukladno odredbama Zakona o sigurnosti prometa na cestama, mora skloniti s ceste i propustiti kolonu. Bez opravdanih razloga ne smije se voziti toliko sporo da se iza formira kolona. Nikako se vozači ne bi smjeli voziti dvostruko sporije od dopuštene maksimalne brzine – objašnjava Danijel Posavec, voditelj poslova Prometne policije Policijske uprave varaždinske.
Posavec skreće pozornost i na pravilnu upotrebu svjetala za maglu. Upozorava na vrlo čest problema korištenje stražnjih svjetala za maglu.