Ove godine na hrvatskim prometnicama život su izgubila 22 motociklista. U odnosi na isto razdoblje prošle godine to je smanjenje, s obzirom da je lani smrtno stradao 31 motociklist. U nesrećama koje se rezultirale smrtnim ishodom, brzina je bila glavni razlog. Iz policije ističu da cesta nije pista i mjesto na kojem bi se testirala brzina. Za to postoje staze na kojima se mogu isprobavati mogućnosti. Što su razlozi ovakvih statističkih brojki?
– Strategija smanjivanja broja stradalih u prometu svela se na instaliranje kamera. S druge strane, kazna za neimanje registarske pločice na motociklu je i dalje 30 eura. U strategiju su uloženi milijuni eura, strategiju koju one najteže prekršitelje i recidiviste sigurno neće odvratiti od brze vožnje. Samim time, jer oni koji su sakrili tablicu sigurno ne žele napraviti nešto pametno na cesti – rekao je u razgovoru za Dnevnik.hr Kristijan Tićak, glavni urednik Auto, motor i sport magazina.