Nastavlja se bojkot: „Na sedam dana izbjegavajte ova tri trgovačka lanca i ova tri proizvoda“

Autor: Foto: FOTO: Freepik 27.1.2025. 13:21h
Megaton oglasi 1440x250

Kako su objavili danas točno u podne, od ovog petka, 31. siječnja, pa sljedećih sedam dana pozivaju hrvatske građane da izbjegavaju tri trgovačka lanca: Lidl, Eurospin i DM. Također, ovog puta od potrošača se traži bojkotiranje i tri proizvoda: Coca Cole i srodnih gaziranih pića, flaširane vode i deterdženata.

– Ovo su organizirali potrošači, a mi smo bili samo kanal – rekao je Josip Kelemen, savjetnik  potrošačke platforme okupljene oko Facebook grupe „Halo, inspektore“.

Novi bojkot podrazumijeva sve oblike kupovine, a zbog dužine trajanja, vjeruje se da će izazvati još veći učinak od onoga prošli tjedan.

– Lidl je prvi lanac. Pozivam potrošače da od četvrtka ne idu tamo, ne dajte im niti centa. To su predložili potrošači. Pokušajte tjedan dana ne kupovati tamo. Drugi je Eurospin. Rekli su da će biti povoljniji, lagali su. Rekli su i da će imati kvalitetne proizvode, ali bilo je velikih prigovora. Treći lanac je DM – rekao je Kelemen.

Pozvao je i na bojkot tri proizvoda na tjedan dana.

– Prvi je Coca-Cola. Digli su cijene više od 20 posto bez objašnjenja. Bojkotirajte i vodu i deterdžente. Najprije je došlo do smanjenje količine i obujma, a cijena je otišla gore i do 100 posto. Dakle, od četvrtka, na sedam dana bojkotirajte Coca Colu i srodna gazirana pića, flaširanu vodu i deterdžente – dodao je Kelemen.

Planex 300x600

– Moramo poslati poruku i onima koji su uzrok ovom divljaštvu cijena. Želimo poslati poruke i bankama. Nemojte ići u banke, ne plaćajte račune, izbjegavajte telekomunikacijske usluge. Izbjegavajte dostavljače. I oni su dio cjenovnog porasta – rekao je Kelemen.

Podaci porezne uprave otkrili su da je prošlotjedni prvi bojkot trgovina rezultirao smanjenjem broja računa za 43 posto, dok je iznos računa bio manji za čak 50 posto.

Novim bojkotom očekuju se još bolji rezultati.

– Ono što nam je imponiralo je da su potrošači pokazali nešto nevjerojatno, a to je da su na pasivan način hrvatski građani poslali snažnu poruku. Želimo da se glas potrošača čuje i da ovoga puta bude još glasniji jer su nam trgovački lanci u subotu pokazali srednji prst i rekli da nastavljaju dalje na isti način – zaključio je Kelemen.

Planex 300x600